Consider the following Qur’aanic verse: “And before Solomon were marshaled His hosts – of Jinns and men And birds, and they were all Kept in order and ranks. “At length, when they came To a (lowly) valley of ants, One of the ants said: ‘O ye ants, get into Your habitations, lest Solomon And his hosts crush you (Under foot) without knowing it.’” [AlQur’aan 27:17-18]
In the past, some people would have probably mocked at the Qur’aan, taking it to be a fairy tale book in which ants talk to each other and communicate sophisticated messages. In recent times, research has shown us several facts about the lifestyle of ants, which were not known earlier to humankind. Research has shown that the animals or insects whose lifestyle is closest in resemblance to the lifestyle of human beings are the ants. This can be seen from the following findings regarding ants:
(a) The ants bury their dead in a manner similar to the humans.
(b) They have a sophisticated system of division of labour, whereby they have managers, supervisors, foremen, workers, etc.
(c) Once in a while they meet among themselves to have a ‘chat’.
(d) They have an advanced method of communication among themselves.
(e) They hold regular markets wherein they exchange goods.
(f) They store grains for long periods in winter and if the grain begins to bud, they cut the roots, as if they understand that if they leave it to grow, it will rot. If the grains stored by them get wet due to rains, they take these grains out into the sunlight to dry, and once these are dry, they take them back inside as though they know that humidity will cause development of root systems and thereafter rotting of the grain. _
Chutio ka tarxe xindghi aor nixame khabar rasani.. ” Sulaiman ع alayhi Salam ke samne inke tamam lashkar jinnat aor insan aor parinde mein se jama kiye gaye Har qism ki alg alg darja bandi kardi gaie.. Jab do chuntio ke maidan mein pohnche to ek chuti ne kaha: aye chutio’n Apne Apne gharon mein ghus jaou aysa na ho ke be khabri mein Sulaiman ع alayhi salam aor uska lashkar tumhein rond dale AL Quran 27:17/18..
Maxi mein kuch log quran ka maxaq udate the ke ye jinno aor paryon ki kahanyon ki kitab hai ismein chuntiyan ek doosre se baten karti batai gaie hain.. Ye chuntiyan ek doosre tak payghamat bhi pohnchti hain..
Moujuda dour mein woh log xinda hote to yaqinan inhein sharmindaghi hoti kiyun chuntiyon ke bare mein jadeed tehqiq ne ye sabit kardeya hai ke kuch janwaron aor hashrat-ul-arx (cheer phad karne wala janwar) ka tarxe xindghi insani tarxe hayat ke boht kareeb aor mushabah hai jinmein chuntiya bhi Shamil hain chuntiyon ke bare mein darja xeyl haqayq is bat ke saboot mein pesh kiye jasakte hain..
1) chuntiya Marne wali chuntiyon ko isi tarha dafan karti hai jis tarha insan karte hain..
2) inhonne Apne kam Kaj taqseem Kar rakhkhi hai aor taqseem Kar ka ek nehayt umdah nixam inke yaha rayj hai, inmein manager supervisor Foreman aor worker waghyra hote hain..
3) ye kabhi kabhar apas mein mil baythti hain aor Gap shap karti hain..
4) bahmi bat cheet aor ablagh (ابلاغ) ka bhi inke yaha ek nehayt taraqqi ya Aftab me tareeqa rayj hai،، 5) inke yaha baqayda baxar lagte hain jahan ye chixon ka tabadla karti hain..
6) chuntiya mousam sarma mein taweel arse ke liye anaj ka xakheera Kar leti hain.. Is anaj mein se konpel ( jhad / jaden) nikalne lagen to ye use ki jaden kaat deti hain Goya ye is bat se ba khabar hain ke agr inhone use ugne diya to woh gal sadd jayga.. Agar barishon ki wajha se inka xakhyra kiya huwa anaj gila hojata hai to ye use khushk ( sukhane) karne keliye dhoop mein dal deti hain hain.. Ye khushk hojay to chuntiya use andar le jati hain. Jayse inke ilm mein ho ke is anaj mein Nami aagaie to iski jaden nikal ayngi aor ye gal sadd jayga..